Виховна робота
Виховна проблема:
"Виховання самодостатньої особистості шляхом формування ключових життєвих компетентностей"
На сучасному етапі становлення і розвитку держави перед школою постає складне і відповідальне завдання – формування людини нового типу, інтелектуальної, творчої, ініціативної й активної, самостійної, гармонійно розвиненої, свідомої особистості з громадянською позицією, почуттям національної гідності, готової до конкретного вибору свого місця у житті. Завдання сучасної школи не просто дати учневі багаж знань, умінь і навичок, а й зробити його компетентним, тобто здатним самостійно здобувати і використовувати знання в різних життєвих ситуаціях; готовим брати на себе відповідальність; бути активним у суспільному житті; таким, що поважає чужу історію та культуру. Усе це потребує переорієнтації процесу навчання на розвиток особистості учня і проведення цієї ідеї через усі компоненти навчання: від цілей, змісту, позицій учасників навчальної взаємодії, форм, методів, технологій навчання до оцінювання навчальних досягнень учнів. Виховання - це процес залучення особистості до засвоєння вироблених людством цінностей, створення сприятливих умов для реалізації нею свого природного потенціалу та творчого ставлення до життя, спрямований на утвердження суспільно значущих норм і правил поведінки особистості. Ідеалом виховання є всебічно розвинена , компетентна особистість, здатна до самореалізації. А виховання громадянина України – це, передусім, виховання особистості, яка здатна реалізовувати себе повноцінно в усіх сферах життєдіяльності, прагнучи до гармонії, добра, справедливості. Таким чином, педагогічний колектив школи працює над проблемою: "Виховання самодостатньої особистості шляхом формування ключових життєвих компетентностей».
Загальношкільний проєкт
"Школа становлення особистості"
Мета: створення ефективної моделі виховної системи на основі національних і загальнолюдських цінностей; систематизація виховних завдань та цілей, спрямованих на розвиток високоінтелектуальної, компетентної, свідомої,творчої особистості з громадянською позицією, здатної до життєтворчості і самореалізації у різних сферах діяльності.
Для досягнення означеної мети передбачено реалізацію таких завдань:
- Виховувати дитину як громадянина країни, національно свідомого, життєво і соціально компетентного, здатного здійснювати самостійний вибір і приймати відповідні рішення у життєвих ситуаціях.
- Сприяти зростанню творчого духовного потенціалу особистості, розкриттю здібностей на кожному з виховних етапів.
- Розвивати дитяче самоврядування як осередок самореалізації громадянського виховання.
- Стимулювати саморозвиток, самовиховання, самоосвіту учнів та розвиток їх життєтворчої компетентності через участь у реалізації проектів соціального та благодійного напрямків.
- Створювати умови для розвитку життєтворчої компетентності учнів.
- Впроваджувати оптимальні методів, форм, засобів, що сприяють формуванню в учнівської молоді основ життєтворчості; розширення можливостей компетентного вибору особистістю свого життєвого шляху.
Структура формування особистості.
Модель випускника школи.
Термін реалізації: 2023-2027 роки.
Реалізація проекту «Школа становлення особистості» шляхом створення довгострокових міні-проектів для всієї школи. (перегляд)
Лист Міністерства освіти і науки України від 24.08.2023 р.N1/12702-23 «Щодо організації виховного процесу в закладах освіти у 2023-2024 навчальному році»
Навігація
- Головна
- Режим роботи
- Про школу
- Педагогічний колектив
- Учнівський колектив
- Навчально-методична робота
- Атестація педагогічних працівників
- Виховна робота
- Навчальні кабінети
- Наші досягнення
- Бібліоманія
- Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Охоплення навчанням
- Поради психолога
- Недискримінаційне середовище в школі
- Протидія булінгу
- Першокласнику
- Профорієнтир
- НУШ
- ДПА
- ЗНО/НМТ
- Пошта
- Новини
- Оголошення
- Корисні ресурси
- Вибір підручників
- Цивільний захист у закладі
- Дистанційне навчання
- 1 клас
- 2 клас
- 3 клас
- 4 клас
- 5 клас
- 6 клас
- 7 клас
- 8 клас
- 9 клас
- 10 клас
- 11 клас
Новини
Читання є невід’ємною частиною людського життя. Воно не лише ...