Критерії, правила і процедури оцінювання здобувачів освіти

Оцінювання  навчальних  досягнень  учнів 1-4 класів  Нової української школи здійснюється на основі Наказу від 13.07.2021 року № 813 "Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти"   

Оцінювання  навчальних  досягнень  учнів 5-7 класів, які здобувають освіту за новим Державним стандартом базової середньої освіти, здійснюється  відповідно до Наказу МОН України від  02 серпня 2024 р. № 1093 "Про затвердження рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання"

Критерії  оцінювання  навчальних  досягнень учнів 8-11 класів складені на основі  

-навчальних програм  для 8-9 класів

-навчальних програм для 10-11 класу 

Відповідно до ступеня оволодіння знаннями і способами діяльності виокремлюються чотири рівні навчальних досягнень учнів: початковий, середній, достатній, високий.

Оцінювання здійснюється у процесі повсякденного вивчення результатів навчальної роботи учнів, а також за результатами перевірки навчальних досягнень учнів: усної (індивідуальне, групове, фронтальне опитування), письмової (самостійна робота, контрольна робота, тематична контрольна робота, тестування, та ін.).

При виставленні тематичної оцінки враховуються всі види навчальної діяльності, що підлягали оцінюванню протягом вивчення теми. При цьому проведення окремої тематичної атестації при здійсненні відповідного оцінювання не передбачається.

Семестрове оцінювання здійснюється на підставі тематичних оцінок. При цьому мають враховуватися динаміка особистих навчальних досягнень учня (учениці) з предмета протягом семестру, важливість теми, тривалість її вивчення, складність змісту тощо.

Річне оцінювання здійснюється на підставі семестрових або скоригованих семестрових оцінок. Річна оцінка не обов’язково є середнім арифметичним від оцінок за І та II семестри. При виставлення річної оцінки мають враховуватися: динаміка особистих навчальних досягнень учня (учениці) з предмета протягом року; важливість тем, які вивчались у І та II семестрах, тривалість їх вивчення та складність змісту; рівень узагальнення й уміння застосовувати набуті протягом навчального року знання тощо.

Наголошуємо, що відповідно до чинних нормативних актів і семестрова і річна оцінки можуть підлягати коригуванню. Коригування семестрової оцінки проводиться згідно з пунктом 3.2. Інструкції з ведення класного журналу 5-11(12)-х класів загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 03.06.2006 № 496. Коригування річної оцінки проводиться згідно з пунктами 9-10 Порядку переведення учнів (вихованців) закладу загальної середньої освіти до наступного класу, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України 14.07 2015 № 762 (у редакції наказу Міністерства освіти і науки України від 08 травня 2019 року № 621), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 30 липня 2015 р. за № 924/27369, річне оцінювання може коригуватись.

  Критерії оцінювання

1-4 класи

 Загальні критерії

Англійська мова

 5-7 класи

Загальні критерії

Біологія 

Всесвітня історія    

Вступ до історії України та громадянської освіти 

Географія 

Громадянська освіта

Етика

Інтегрований курс «Здоров'я, безпека та добробут»   

Інтегрований курс «Пізнаємо природу» 

Інформатика 

Історія України 

Історія України. Всесвітня історія 

Мистецтво: музичне мистецтво 

Мистецтво: образотворче мистецтво

Технології 

Фізика

Фізична культура

Хімія

8-11 класи

Астрономія

Біологія і екологія

Всесвітня історія

Географія

Громадянська освіта

Зарубіжна література

Захист України

Іноземна мова

Інформатика

Історія України

Математика (алгебра і початки аналізу та геометрія)

Технології

Українська література

Українська мова

Фізика

Фізична культура