Критерії, правила і процедури оцінювання здобувачів освіти
Оцінювання навчальних досягнень учнів 1-4 класів Нової української школи здійснюється на основі Наказу від 13.07.2021 року № 813 "Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти"
Оцінювання навчальних досягнень учнів 5-7 класів, які здобувають освіту за новим Державним стандартом базової середньої освіти, здійснюється відповідно до Наказу МОН України від 02 серпня 2024 р. № 1093 "Про затвердження рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання"
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 8-11 класів складені на основі
- Наказу МОН України від 13.04.2011 № 329 "Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти"
- Наказу МОН України від 30.08.2011 № 996 "Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти"
- Додатка 2 до наказу МОН України від 21.08.2013 №1222 "Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти"
- відповідно до вимог:
-навчальних програм для 8-9 класів
-навчальних програм для 10-11 класу
Відповідно до ступеня оволодіння знаннями і способами діяльності виокремлюються чотири рівні навчальних досягнень учнів: початковий, середній, достатній, високий.
Оцінювання здійснюється у процесі повсякденного вивчення результатів навчальної роботи учнів, а також за результатами перевірки навчальних досягнень учнів: усної (індивідуальне, групове, фронтальне опитування), письмової (самостійна робота, контрольна робота, тематична контрольна робота, тестування, та ін.).
При виставленні тематичної оцінки враховуються всі види навчальної діяльності, що підлягали оцінюванню протягом вивчення теми. При цьому проведення окремої тематичної атестації при здійсненні відповідного оцінювання не передбачається.
Семестрове оцінювання здійснюється на підставі тематичних оцінок. При цьому мають враховуватися динаміка особистих навчальних досягнень учня (учениці) з предмета протягом семестру, важливість теми, тривалість її вивчення, складність змісту тощо.
Річне оцінювання здійснюється на підставі семестрових або скоригованих семестрових оцінок. Річна оцінка не обов’язково є середнім арифметичним від оцінок за І та II семестри. При виставлення річної оцінки мають враховуватися: динаміка особистих навчальних досягнень учня (учениці) з предмета протягом року; важливість тем, які вивчались у І та II семестрах, тривалість їх вивчення та складність змісту; рівень узагальнення й уміння застосовувати набуті протягом навчального року знання тощо.
Наголошуємо, що відповідно до чинних нормативних актів і семестрова і річна оцінки можуть підлягати коригуванню. Коригування семестрової оцінки проводиться згідно з пунктом 3.2. Інструкції з ведення класного журналу 5-11(12)-х класів загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 03.06.2006 № 496. Коригування річної оцінки проводиться згідно з пунктами 9-10 Порядку переведення учнів (вихованців) закладу загальної середньої освіти до наступного класу, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України 14.07 2015 № 762 (у редакції наказу Міністерства освіти і науки України від 08 травня 2019 року № 621), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 30 липня 2015 р. за № 924/27369, річне оцінювання може коригуватись.
Критерії оцінювання
1-4 класи
5-7 класи
Вступ до історії України та громадянської освіти
Інтегрований курс «Здоров'я, безпека та добробут»
Інтегрований курс «Пізнаємо природу»
Історія України. Всесвітня історія
Мистецтво: образотворче мистецтво
8-11 класи
Математика (алгебра і початки аналізу та геометрія)
.gif)

Навігація
- Головна
- Режим роботи
- Про школу
- Педагогічний колектив
- Учнівський колектив
- Навчально-методична робота
- Атестація педагогічних працівників
- Виховна робота
- Тематичні інформаційні матеріали
- Навчальні кабінети
- Наші досягнення
- Бібліоманія
- Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Критерії, правила і процедури оцінювання здобувачів освіти
- Охоплення навчанням
- Поради психолога
- Недискримінаційне середовище в школі
- Протидія булінгу
- Першокласнику
- Профорієнтир
- НУШ
- ДПА
- ЗНО/НМТ
- Пошта
- Новини
- Оголошення
- Корисні ресурси
- Вибір підручників
- Цивільний захист у закладі
- Дистанційне навчання
- 1 клас
- 2 клас
- 3 клас
- 4 клас
- 5 клас
- 6 клас
- 7 клас
- 8 клас
- 9 клас
- 10 клас
- 11 клас
